8-A

2020-2021 н.р.

Tuesday 13/10
Unit 2. Topic: Youth activists! Reading Practice
1) SB ex 2-3, p 25. Запиши переклад нових слів у Word List та вивчи їх.
2) Study the Grammar Box SB ex 3, p 26  (СD 1.32) and read https://grammarway.com/ua/used-to (крім останніх 2-х параграфів)
3) Do SB ex 4,5, p 26
H/T WB ex 1-5, p 22 надішли фото сторінки на vladyslav.kachur@gmail.com


Monday 12/10

Unit 2. Topic: What a Waste! Grammar Skills Practice
Попереднє д.з. WB ex 8, p 19, Word List p 22-23 (learn the words; SB ex 1-3, p 119 (Unit 2.2)

2) WB 1-4, p 20 - надіслати фото сторінки на пошту vladyslav.kachur@gmail.com 
3) Повторити лексику p 22-23,   https://quizlet.com/534083313/wider-world-4-unit-2-flash-cards/
4) Виконай вправи і надішли фото відповідей на пошту - vladyslav.kachur@gmail.com

H/T SB ex 1-3, p 21




Monday 21/09

Unit 1. Topic: Past Tenses (Past Simple, Past Continuous, Present Perfect) 
1) Study the Grammar box in ex 4, p14 (SB), find more examples of past tenses in the article SB p 14 and underline them.
2) Study the rules in Grammar Time section SB 1.4 p 118 and check if you understand the topic by doing the exercises below
- Past Continuous
- Present Perfect

3) Do SB  ex 5 p 14 and ex 1-2, p 118 
H/t 1) WB ex 1-3, p 10    2) SB ex 3, p 14

Tuesday 22/09

Unit 1. Topic: Projection Mapping. Listening and Vocabulary.
1) SB ex 2, p 15 Complete the sentences with words from Vocabulary box. Write down the translation of the words from Vocabulary Box in your Word list SB p. 18.
2) LISTEN to CD 1.19 and do ex 6-8, p 15 in a written form. 

H/t 1) Learn the words from Vocabulary Box ex 2, p 15 SB;
       2) Do WB ex 1 p 11, LISTEN TO TRACK 0.2 and do ex 2-3, p 11 WB. 
       3) Revise Grammar from Unit 1.4. Виконай інтерактивну вправу. Закінчивши її, натисни finish, потім обери email my answers to the teacher, введи свої дані та пошту вчителя provectusum@gmail.com та натисни send


Wednesday 23/09
Unit 1. Topic: First Day Nerves. Speaking Practice.
Goals: - to learn how to ask for and offer help, and respond to offers of help.
1) Listen to CD 1.20 and answer the questions in SB ex 3, p 16.
2) Read and translate the phrases from the Speaking Box in ex 4, p 16 SB.
3) Listen to CD 1.21 and complete the dialogues with phrases from the Speaking Box in ex 5, p16 SB

H/t 1) Do ex 1-5, p 12 WB. For ex 4 LISTEN TO TRACK 0.3
2) Learn by heart the dialogue from ex 4, p 12 WB

Friday 25/09

Unit 1. Topic: A Personal Challenge. Writing Practice.
Goals: - to learn how to write a description of a personal challenge.  
1) THINK! Are you afraid of heights? Where are the worst places to be if you are? 
2) Look at the photo in ex 2, p 17 SB and think where the girl is and how she is feeling.
3) Study the Vocabulary Box in ex 3, p 17 and write the translation of the words in the Word List on p 18 SB. Make up and write down 1 sentence with each of these words.
4) Do ex 4, p 17 SB, study the Writing Box in ex 6 p 17 SB, translate the phrases and find examples of these phrases in Jo's description (ex 4, p 17)

H/t 1) WB ex 1-4, p 13; 2) Write a description of Toby's personal challenge using the instructions from ex 5, p 13 WB. DO it in your copybooks!!!

---------------------------------------

2019-2020 н.р.

Дорогі учні!!! Увага!!!

До вашої уваги відео-інструкція по завантаженню домашнього завдання на платформі Class Dojo. Прошу ознайомитись. У разі питань пишіть в особисті в чаті групи або на електронну скриньку - vladyslav.kachur@gmail.com

Дорогі учні!!!

Прошу вас завантажувати виконані вами домашні завдання у відповідну папку на гугл диску. Щоб перейти до папки вашого класу натисніть ТУТ

Увага! Файли потрібно називати за наступним прикладом: 30.03 Ейнштейненко А.


Якщо ви не знаєте, як завантажити файли на гугл диск, прошу переглянути відео інструкцію!

Дорогі учні!!! ОНОВЛЕННЯ!!!

Прошу вас завантажувати виконані вами домашні завдання з 30.01 по 06.04 у відповідну папку на гугл диску. 
З 07.04 ми переходимо на онлайн платформу Сlass Dojo. 

Dear Students! Dear Precious Ones!!! 
I want you to know how grateful I am to have been your teacher!!! Know without a doubt how much happiness you have brought in my life!!! Every moment, every day with you has been filled with boundless joy! As much as I enjoy teaching, know that I have enjoyed you more; your laughter, your ideas, your personality, your uniqueness!!! 

My wish for you is that you see the light in this world, in yourselves, and in others. 
I see the light in YOU!!!

Compliment others, and be proud of your own accomplishments. 
I am proud of  YOU!!!

Believe in yourselves, for you are stronger than you know.
I believe in YOU!!!

You are unique, special and amazing. There will never be another you. 
I appreciate all of YOU!!!

 Thank you so much for your hard work and being so responsible, persisitent and brilliant!!! You are GREAT!!! 
I wish you all the best! 
Dream, believe, wonder, inspire, and enjoy your life!!! 
STAY HEALTHY & HAPPY!!! 

Best wishes,
Mr. Vladyslav






27.05.2020
Topic: Summarizing

Think of the best moments during this school year. Share your emotions and wish something to your classmates on the interactive board. The link is on your Class Dojo platform!

 Подумай про найкращі моменти протягом цього року навчання. Поділись емоціями, враженнями та побажаннями для однокласників, зробивши пост на інтерактивній дошці. Лінк на платформі Class Dojo! 

Переглянь коротке відео про те, як зробити пост



26.05.2020

Unit 8. Topic: Grammar Revision 
1) Повторіть правила утворення пасивного стану. WB p 92;
2) Practise your knowledge. Можете обрати відповідний режим внизу вправи. 


H/t  Виконай інтерактивну вправу за лінком нижче. Закінчивши її, натисни finish, потім обери email my answers to the teacher, введи свої дані та пошту вчителя provectusum@gmail.com та натисни send







25.05.2020
Unit 8. Topic: Unit Review 
1) Do Unit review exercises SB ex 1-5, p 86
H/t Upload the task on Class Dojo

22.05.2020

Unit 8. Topic: Films and entertainment 


- reading skills practice.
1) Revise the vocabulary 


2) Read the text 


H/t  Виконати завдання "На урок" до 24.05 включно. На виконання дається 40 хвилин і 1 спроба. Щоб виконати його перейдіть за лінком https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2956300



20.05.2020


Unit 8. Topic: Vocabulary revision
- vocabulary practice.
1) Пропрацюй  лексику, використовуючи різні вправи нижче. У розділі  Choose a Study Mode, обери різні типи активностей.



H/T Виконай інтерактивну вправу за лінком нижче. Закінчивши її, натисни finish, потім обери email my answers to the teacher, введи свої дані та пошту вчителя provectusum@gmail.com та натисни send



ЛІНК ДО ВПРАВИ:  https://www.liveworksheets.com/zz591156mr 



УВАГА!!!


19.05.2020 о 14:00 відбудеться перевірочна робота. Попередньо на цю годину зустрічаємось в зумі (запрошення у чаті). Прошу вас заздалегідь зайти на свій Google акаунт (пошту gmail), оскільки вона знадобиться при виконанні завдання у вигляді Google форми. 
Повторити лексико-граматичний матеріал за 2 семестр


18.05.2020
Unit 8. Topic: Сurriculum Extra: Literature. The War of the Worlds
- reading skills practice.
1) Match the words in the box with definitions a-e in SB ex 1, p 103.
2) Read the article SB ex 2, p 103. Match each word from the box in ex 1, p 103 with one of the paragraphs A-E.
3) Answer the questions from ex 3 p 103 SB in your copybooks. 
H/t Upload the photos of ex 1,2,3 p 103 SB on Class Dojo  


15.05.2020
Unit 8. Topic: Сulture - Book Days
- reading and listening skills practice.
1) SB ex 1, p 111 Make compound nouns (складні іменники, що складаються з 2-х слів. Наприклад, sky diving) using the words in the boxes. 
2) Read the web page in ex 2, p 111 and write down the answers to the questions in ex 3, p 111 in your copybooks.
H/T 1) Upload the answers to ex 3, p 111 on Class Dojo;
        2) По бажанню: Напишіть про книжковий або кіно фестиваль, що традиційно проходить в Україні за планом з впр 4, ст 111. Відповідь оформіть у формі презентації і підвантажте її на Гугл диск (кнопка ТУТ) у відповідну папку. 

13.05.2020

Unit 8. Unit Review.

1) Review vocabulary and grammar Unit 8. Look through the previous lessons.
2) Do WB ex 1, 2, 3, 5, 6 p 70-71
Upload the pics on Class Dojo

12.05.2020

12.05 о 15:00 проходитиме онлайн урок (запрошення у вайбер чаті)
Завчасно прошу: 1) Підписувати себе власним прізвищем та ім'ям; 
                                2) Приходити на урок вчасно :-) 

Unit 8. Extra Listening And Speaking - Interviewing someone about the film.
- listening & speaking skills practice.

Ці вправи є підготовчими до розробки вашого усного повідомлення про фільм, який ви б порекомендували іншим.
1) Do SB ex 1, 2, 3, 4, p 95 TRACK3.16 (write down the answers to ex 3, 4 p 95 in your copybooks)
2) Do SB ex 5, p 95. TRACK3.17
3) Запишіть текст для вашого усного повідомлення, відповідаючи на запитання:
1) Introduce yourself;
2) Which film have you just been to see?
3) Who are the main characters played by?
4) Who was the film directed by?
5) What was this film about? Tell about its plot.
6) What did you think of the film?
7) Who would you recommend it to?
Зразок відповіді WB ex 7, p 71

H/t  1) Upload the photos of SB ex 3,4,5, p 95 on Class Dojo;
       2) Запишіть своє усне повідомлення на онлайн-платформі FlipGrid. Для того, щоб це зробити, потрібно:
Крок 1
1) Мати відеокамеру для запису і тут є 2 варіанти: 
    (А) Простіший варіант: скачати додаток FlipGrid на свій смартфон (де є камера)        АБО 
    (Б) Перейти до онлайн-платформи FlipGrid через браузер на компютері, ноутбуці чи планшеті, де є камера.

Крок 2
Записати відео. Як це зробити? Для цього потрібний унікальний код для вашого класу (вислав на платформу Class Dojo), а також ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відео інструкції: 
- для користувачів комп'ютера, ноута чи планшета 

- для користувачів смартфону

----------------------04.05 - 08.05.2020 ----------------------
08.05.2020
Unit 8. Topic: A Film Poster
На минулому уроці ви писали класнючі рецензії на різні фільми або книги, які б ви рекомендували іншим. Тепер настав час зробити не просто рекомендацію, а ПОСТЕР про ФІЛЬМ.

STEP 1 
Перш ніж оформити постер, потрібно подумати про його зміст. Отож, що має бути обов'язково:
1 - Назва фільму + жанр (The Title + Genre);
2 - Director (режисер); 
3 - Stars (Actors/Actresses); 
4 - Plot summary (коротко про сюжет).
Приклад: SB p 115

STEP 2
Оформлення та інструменти для використання:
Тут вибір широкий. Головне - не обмежуй свій креатив. Постер - це те, що має бути яскравим і змусити людей ЗАХОТІТИ переглянути фільм. Я пропоную такі варіанти:
- намалювати самостійно (папір, олівці, фарби, фото колаж тощо);
- можна зробити в PowerPoint і зберегти слайди у фото форматі;
- можна використати такі онлайн редактори. Наприклад, Canva (https://www.canva.com/uk_ua/ ) або простіший варіант Poster Maker https://www.postermaker.com/

КУДИ ЗАВАНТАЖИТИ СВОЮ РОБОТУ???
На Гугл Диск в папку FILM POSTERS (натисни кнопку ТУТ)

ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ підписувати роботу власним прізвищем та ім'ям.

Чекаю з нетерпінням на ваші роботи!


06.05.2020
Unit 8. Topic: Film or Book Review
- writing skills practice
Think! Why do people read reviews of films and books? 
 1) SB ex 1, p 85 What is important for you when choosing a book?(1 - most important, 5 - least important) Пронумеруй за ступенем важливості від 1 до 5
2) Sb ex 2, p 85 Read the review. Which features in exercise 1 are mentioned? (які з пунктів згадані у вправі 1).
3) Do SB ex 3, 85. Match the details (1,2,3) with the ideas (a,b,c).
4) Read & translate KEY PHRASES in ex 4, p 85 SB.
H/t  Напиши власну рецензію фільму або книги, який/яку б ти рекомендував/ла іншим. Обов'язково дотримуйтесь кроків та плану, викладеному в путівнику з письма SB ex 5, p 85. Завантажити дане завдання на Class Dojo.


05.05.2020
Unit 8. Topic: Recommending and expressing preferences
- speaking skills practice
1) SB ex 1, p 84 Обери правильне слово. Послухай і перевір (TRACK 2.35). Дай письмові відповіді на запитання:
- What genres of films do they mention?
- Which film do Sammy and Daisy decide to watch?
2) Do Sb ex 2, p 84 (Complete Key phrases)
3) Прослухай і запиши 4 речення (TRACK 2.36). Познач стрілочкою інтонацію вверх чи вниз. 
4) Склади міні діалог в зошиті SB Впр 6. ст 84 (зразок впр1, 2, ст 84) 
H/t Виконай завдання на Class Dojo


04.05.2020
Unit 8. Topic: Book or Film?
- grammar & readings skills practice
1) Повтори утворення питань в пасивному стані і виконай WB ex 3 p 67;
2) WB ex 1-4, 68.
H/t Виконай завдання на Class Dojo

----------------------27.04 - 30.04.2020 ----------------------

29.04.2020
Сьогодні о 13:00 проходитиме онлайн урок (запрошення у вайбер чаті)
Завчасно прошу: 1) Підписувати себе власним прізвищем та ім'ям; 
                                2) Приходити на урок вчасно :-) 
Unit 8. Topic: "Films and Books: Verbs & Nouns"
- vocabulary & listening skills.
Think! What jobs do you associate with a) the film industry and b) writing fiction? 

1) SB ex 1, p 82 . Study the words in blue in the quizWrite the noun and verb forms for each word (and their translation in Ukrainian). Listen & Check TRACK 2.32 Do it in your copybook according to the example: director (n)  -  direct (v) 
режисер -  режисерувати (знімати фільми)
2) Do SB ex 2 p 82 and check up your answers listening to TRACK 2.33 
3) Do SB ex 4, p 82, WB ex 1,2, p 66 
H/t Upload the photos in Class Dojo 

28.04.2020
29.04 о 13:00 проходитиме онлайн урок.
Завчасно прошу: 1) Підписувати себе власним прізвищем та ім'ям; 
                                2) Приходити на урок вчасно :-) 
Unit 8. Topic: "Present & Past Passive: Questions"
1) Повторіть утворення Present & Past Passive. (WB 92)
https://grammarway.com/ua/passive-voice



2) Ознайомтесь з правилами утворення питань у пасивному стані WB p 92.  та за лінком https://grammarway.com/ua/passive-voice . Виконайте SB ex 1, 2 p 83 та WB ex 1, p 67

H/t WB ex 4, p 93, ex 2, p 67 (upload the photo on Class Dojo)

27.04.2020
Unit 8. Topic: Film trivia blog (reading & grammar practice)
1) SB ex 1, 2, 3 p 80 (Track 2:31); WB ex 5, p 68.
2) Повторіть правила утворення стверджувальної та заперечної форми пасиву, доповнивши правила SB ex 1, 2 p 81.
3) SB ex 3,4 p 81
H/t Do the tasks in Class Dojo 

----------------------20.04 - 24.04.2020 ----------------------

24.04.2020 
24.04 о 14:00 проходитиме онлайн урок.
Завчасно прошу: 1) Підписувати себе власним прізвищем та ім'ям; 
                                2) Приходити на урок вчасно :-) 
Unit 8. Topic: Present & Past Passive: affirmative & negative
-  grammar practice
1) Ознайомтесь з правилами утворення пасивного стану за лінком https://entelechy.com.ua/the-passive-voice/  (зверніть увагу на утворення пасиву в Present & Past Simple)
2) Ще раз розгляньте правила Present & Past Passive: affirmative & negative на ст 92 WB

3) Do WB ex 1-3, p 93 & WB ex 1, 2, p 65


H/t Do the tasks in Class Dojo 
Play the game Sushi Spell and send me your result on Class Dojo (a photo or a screenshot) before Monday. The number of attempts is unlimited.  


22.04.2020 
24.04 о 14:00 проходитиме онлайн урок.
Завчасно прошу: 1) Підписувати себе власним прізвищем та ім'ям; 
                                2) Приходити на урок вчасно :-) 
Unit 8. Topic: Film & Book Genres
-  vocabulary practice
1) WB ex 1-4, p 64 
2) WB p. 100 Unit 8 (translate & learn the words in bold) 
H/t Do the tasks in Class Dojo 

21.04.2020 
Unit 8. Topic: Film & Book Genres
-  vocabulary & listening practice
1) SB ex 1, p 78 Study the words in the box. They describe films, books, or both. Complete the table with the words. Listen & Check. Track 2.29
2) Do SB ex 2, p 78. Match the photos with the correct words from ex 1, p 78 
3) SB ex 3, p 78 Do the Quiz and Check what genres of film you prefer the most (use the KEY on p. 79);
4) Do SB ex 4-5, p 79. Track 2.30
H/t Do the tasks in Class Dojo 

-------------------------------   13.04 - 17.04   -------------------------

17.04
Topic: Сulture: Youth Projects (reading & writing practice)
SB ex 1-3, p 110 (Track 3.32)
(за допомогою платформи Class Dojo запишіть відповіді в завданні 17.04 #1 або скиньте фото виконаних вправ)


15.04
1)  SB ex 2-5, p 94 (записати відповіді в Сlass Dojo)
Аудіо до вправ CD3.14  CD3.15


14.04

1) Доробити Standard Test (task 2-8) i вислати відповіді на платформі Class Dojo (тест висланий особисто кожному у розділі My Portfolio; шукайте синю скріпку і закачуйте файл)
2) SB ex 1-3, p 102 (виконати в Сlass Dojo)
Завдання-гра по бажанню (можеш отримати 12 балів) Виконуй до четверга включно і висилай фото або скріншоти своїх балів на Доджо.  Результати будуть оприлюднені в п'ятницю:


 Play Wordshake and get the marks! See how many points can you get in three minutes. Longer words score more points! 1st place gets 12;    2-4 places - 11 5-6 places - 107-8 places - 9; 9-10 places- 8 (make photos or screenshots of your score and upload them on Class Dojo)
The link for the game - https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/games/wordshake

13.04
Обидві підгрупи
1) Revise Grammar and Vocabulary UNIT 7.:
- Vocabulary (UNIT 7 p. 99-100 WB (especially words in bold) and SB p 68-69 words in blue)
- Grammar WB p 90
2)  Зайдіть у свій кабінет Class Dojo і виконайте підготовчий тест.



--------------------------------   06.04 - 10.04   -------------------------
10.04
Підгрупа Владислава Олеговича
1) Revise Grammar and Vocabulary UNIT 7.:
- Vocabulary (UNIT 7 p. 99-100 WB (especially words in bold) and SB p 68-69 words in blue)
- Grammar WB p 90
2) Зайдіть у свій кабінет Class Dojo і зробіть завдання на платформі. 
3) GET READY FOR THE UNIT TEST on MONDAY!!

Підгрупа Ганни Федорівни
1) Revise Grammar and Vocabulary UNIT 7.:
- Vocabulary (UNIT 7 p. 99-100 WB (especially words in bold) and SB p 68-69 words in blue)
- Grammar WB p 90
2) WB ex 1, 2, 3, 5 p 62-63; ex 1-4 p 91
3) GET READY FOR THE UNIT TEST on MONDAY!!!
2) Надіслати фото на Гугл диск

08.04

- Do the tasks from Class Dojo Platform (для підгрупи Владислава Олеговича)
Підгрупа Ганни Федорівни
1) WB ex 1, 2, 3 5, p 60-61;
2) Надіслати фото на Гугл диск

07.04
1)  Revise Vocabulary and Grammar from UNIT 7
2) Click the link and do the TEST 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=979728 
3) Do the tasks from Class Dojo Platform (для підгрупи Владислава Олеговича)


06.04
1) SB ex 1- 7, p 76
2) Revise Vocabulary and Grammar;
Materials
CD 2.28 (LISTEN)
3) Завантажити фото виконаних завдань на Гугл диск


-------------------- 30.03 - 03.04 ----------------------

30.03
1) SB ex 1, 2, 3, 5 (make up a new dialogue and write it into your copybook), p 74
2) SB ex 2, p 74 - Learn KEY PHRASES & write their translation into your copybooks.
Materials
CD 2.27 (LISTEN)
3) Завантажити фото виконаних завдань на Гугл диск


31.03
1) WB ex 1, 2, 3, 4, p 60
2) SB ex 2, p 74 - revise KEY PHRASES & UNIT 7 p 99-100 (translate the words in bold - перекласти слова виділеним шрифтом).
3) Завантажити на Гугл диск фото виконаних завдань.

01.04
1) SB ex 1, p 75 (read & translate); ex 2, 3, 5, p 75 (do in your copybooks)
2) SB p 75 (write down the words in blue & KEY PHRASES with their translation in your copybooks, learn them by heart)
3) Завантажити на Гугл диск фото виконаних завдань.
 Обов'язково зробіть онлайн граматичний тест до 23:00 2 квітня! Перед цим повторіть граматичні правила по модальним дієсловам can/ may/ might/ could/ must/ can't з UNIT 7.

Щоб зробити тест відкрийте посилання join.naurok.ua
Код доступу 659996



03.04
 Оскільки не всі пройшли тест, прошу ще раз УСІХ  повторно (навіть якщо ви його робили) зробити граматичний тест до 23:00 3 квітня! Велике прохання писати своє ім'я та прізвище (жодних ніків)! Перед цим повторіть граматичні правила по модальним дієсловам can/ may/ might/ could/ must/ can't з UNIT 7.

Щоб зробити тест відкрийте посилання join.naurok.ua
Код доступу 454247

1) WB ex 1, 2, 3 p 61,
2) SB p 75 (revise the words in blue & KEY PHRASES with their translation in your copybooks, learn them by heart), SB Unit 7 p 99-100 (дописати переклад усіх слів з розділу 7)
3) Завантажити на Гугл диск фото виконаних завдань з WB та фото перекладу слів

Готуємось до тестів. Перевір свої знання і виконуючи наступні вправи з граматики:








Немає коментарів:

Дописати коментар